Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wisznice

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Natalia Wiczuk
Stanowiska
Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa
Godziny przyjęć:

Pokój 208

Obowiązki:
  1. Prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    a w szczególności:

 1/w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych proponowanie zastosowania odpowiedniego trybu postępowania, w zależności od charakteru i wartości zamówienia,

 2/opracowywanie ogłoszeń o przetargach i ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie BiP oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń w  siedzibie zamawiającego,

3/przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań
w sprawach zamówień publicznych, w tym opiniowanie wniosków, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,

4/udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych,

5/prowadzenie sprawozdawczości z postępowań w sprawach zamówień publicznych,

6/organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac komisji przetargowej,

7/sporządzanie ogłoszeń o wyborze oferty oraz ich wysyłanie do wszystkich wykonawców biorących udział w przetargu,

8/przestrzeganie terminów zwrotu wadium,

9/prowadzenie rejestru ogólnego zamówień publicznych,

 

  1. Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach o drogach publicznych
    w tym:

1/prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

2/ współpraca z referatem finansowym w zakresie terminowej realizacji rachunków i faktur,

3/utrzymanie /letnie zimowe/ dróg gminnych i mostów,

4/prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi budowy, modernizacji i utrzymaniem dróg lokalnych i gminnych, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego,

5/wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach lokalnych i gminnych,

6/współpraca z zarządcami dróg znajdujących się na terenie Gminy w zakresie utrzymania remontów, zimowego utrzymania i prawidłowego oznakowania będących w zarządzie innych zarządców,

7/kontrola i ocena stanu nawierzchni ulic i chodników, stanu oznakowania poziomego i pionowego oraz zapewnienie oznaczenia nazw ulic,

8/prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg na terenie Gminy,

9/dbanie i nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania. Remontów i modernizacji dróg,

10/współpraca z przewoźnikami w zakresie komunikacji samochodowej w tym wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych budowy i remontu zadaszeń przystankowych oraz utrzymanie ładu, czystości i porządku na przystankach.

  1. Realizowanie zadań wynikających z wyodrębnienia w budżecie Gminy środków stanowiących fundusz sołecki na podstawie ustawy o funduszu sołeckim:

1/z każdym rokiem dokonać rozeznania i oceny uchwał zebrań wiejskich
o przeznaczeniu środków finansowych na działania wynikające z zakresu zajmowanego stanowiska pracy,

2/dokonując zakupów lub wykonując usługę przestrzegać ustawy Prawo zamówień publicznych,  

3/zawierać umowy bądź składać zamówienia na zakup lub usługę zgodnie
z uchwałą,

4/potwierdzać merytorycznie o wydatkowaniu środków funduszu sołeckiego.    

  1. Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz wymierzanie kar za ich samowolne wycięcie a także wydawanie decyzji na wycinkę w pasie dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na wniosek właściwego zarządcy.
  1. Prowadzenie spraw związanych z uznaniem tworu przyrody ożywionej
    i nieożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad pomnikami przyrody.
  1. Wykonywać inne czynności zlecone przez Wójta Gminy lub Kierownika referatu.       
Email