Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Pokój 102
II. Zakres czynności na stanowisku pracy:
- Do zakresu obsługi sekretariatu należy w szczególności:
1/przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu zgodnie z dyspozycją Wójta lub Sekretarza oraz prowadzenie jej ewidencji,
2/prowadzenie ogólnych dzienników pism wpływających i wychodzących,
3/nadawanie przesyłek do wysłania w siedzibie operatora pocztowego oraz odbiór przesyłek nadesłanych,
4/przyjmowanie pism sądowych, komorniczych i z Urzędu Skarbowego nadsyłanych w celu ogłoszenia, prowadzenie ich ewidencji, umieszczanie na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz terminowe ich odsyłanie z informacją, w jakim okresie były wywieszone,
5/prenumerata czasopism i zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa specjalistyczne,
6/przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad organizowanych przez Wójta i sekretarza Gminy,
7/wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędu,
8/dbałość o aktualność i estetykę wywieszanych materiałów na tablicach ogłoszeń informacyjnych wewnątrz Urzędu,
9/prowadzenie grafiku korzystania z sali konferencyjnej,
10/prowadzenie sekretariatu Wójta w tym:
a/kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych,
b/obsługa gości i interesantów,
c/dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu,
d/prowadzenie rejestru indywidualnych załatwień interesantów Wójta.
11/przygotowywanie okolicznościowej korespondencji z okazji świąt i uroczystości,
12/obsługa wizyt i delegacji krajowych i zagranicznych,
13/nadzór i organizacja Obsługi Biura Klienta.
2.Prowadzenie spraw w zakresie zaopatrzenia pracowników obsługi Urzędu w odzież ochronną.
3.Prowadzenie spraw w zakresie archiwum zakładowego:
1/przyjmowanie od pracowników w określonych terminach materiałów archiwalnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną i archiwalna,
2/segregowanie, porządkowanie oraz utrzymywanie archiwum zgodnie z przepisami archiwalnymi,
3/wnioskowanie o dokonanie wybrakowania dokumentacji nie archiwalnej,
4/pełnienie nadzoru nad sporządzaniem dokumentacji archiwalnej i w razie potrzeby udzielanie pomocy przy sporządzaniu spisów zdawczo - odbiorczych.
5/udostępnianie akt do celów służbowych.
4.Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia należących do kompetencji Gminy.
5.Realizacja programów zdrowotnych obejmujących dzieci i młodzież szkolną w szczególności w zakresie korekcji wad postawy, szczepień jak również programów zdrowotnych skierowanych do grup społecznych,
6.Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji programów zdrowotnych w gminie.
7.Prowadzenie rejestru instytucji kultury, jego aktualizacja i wydawanie wypisów na potrzeby instytucji uprawnionych.
8.Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.