Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa
wyższe techniczne
- Wymagania konieczne (niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość przepisów prawa z ustaw: o prawie zamówień publicznych, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego oraz akty wykonawcze tych ustaw
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta, generatory wniosków pzp, aplikacyjnych i płatniczych, nowoczesnych środków łączności).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 )
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych
a w szczególności:
1/w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych proponowanie zastosowania odpowiedniego trybu postępowania, w zależności od charakteru i wartości zamówienia,
2/opracowywanie ogłoszeń o przetargach i ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie BiP oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego,
3/przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań
w sprawach zamówień publicznych, w tym opiniowanie wniosków, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,
4/udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych,
5/prowadzenie sprawozdawczości z postępowań w sprawach zamówień publicznych,
6/organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac komisji przetargowej,
7/sporządzanie ogłoszeń o wyborze oferty oraz ich wysyłanie do wszystkich wykonawców biorących udział w przetargu,
8/przestrzeganie terminów zwrotu wadium,
9/prowadzenie rejestru ogólnego zamówień publicznych,
- Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach o drogach publicznych
w tym:
1/prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
2/ współpraca z referatem finansowym w zakresie terminowej realizacji rachunków i faktur,
3/utrzymanie /letnie zimowe/ dróg gminnych i mostów,
4/prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi budowy, modernizacji i utrzymaniem dróg lokalnych i gminnych, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego,
5/wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach lokalnych i gminnych,
6/współpraca z zarządcami dróg znajdujących się na terenie Gminy w zakresie utrzymania remontów, zimowego utrzymania i prawidłowego oznakowania będących w zarządzie innych zarządców,
7/kontrola i ocena stanu nawierzchni ulic i chodników, stanu oznakowania poziomego i pionowego oraz zapewnienie oznaczenia nazw ulic,
8/prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg na terenie Gminy,
9/dbanie i nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania. Remontów i modernizacji dróg,
10/współpraca z przewoźnikami w zakresie komunikacji samochodowej w tym wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych budowy i remontu zadaszeń przystankowych oraz utrzymanie ładu, czystości i porządku na przystankach.
- Realizowanie zadań wynikających z wyodrębnienia w budżecie Gminy środków stanowiących fundusz sołecki na podstawie ustawy o funduszu sołeckim:
1/z każdym rokiem dokonać rozeznania i oceny uchwał zebrań wiejskich
o przeznaczeniu środków finansowych na działania wynikające z zakresu zajmowanego stanowiska pracy,
2/dokonując zakupów lub wykonując usługę przestrzegać ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/zawierać umowy bądź składać zamówienia na zakup lub usługę zgodnie
z uchwałą,
4/potwierdzać merytorycznie o wydatkowaniu środków funduszu sołeckiego.
- Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz wymierzanie kar za ich samowolne wycięcie a także wydawanie decyzji na wycinkę w pasie dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na wniosek właściwego zarządcy.
- Prowadzenie spraw związanych z uznaniem tworu przyrody ożywionej
i nieożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad pomnikami przyrody.
- Wykonywać inne czynności zlecone przez Wójta Gminy lub Kierownika referatu.
Znajomość zagadnień na stanowisku pracy ds. mienia gminnego i rolnictwa i w razie potrzeby zastępstwo w sprawach merytorycznych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności
i staż pracy (kursy, szkolenia, świadectwa pracy itp.), - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 530) - oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy),
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
- kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa, prowadzonej przez Urząd Gminy Wisznice, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także
o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie”.
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów winny być opatrzone na każdej stronie klauzulą o następującej treści: „Oświadczam,
że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem” wraz z datą i podpisem.
Praca w budynku Urzędu Gminy Wisznice. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach, umożliwiających poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, obsługa urządzeń biurowych. Bezpieczne warunki na stanowisku pracy. Stanowisko pracy związane jest z obsługą klientów zewnętrznych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wisznice w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Wisznice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa w terminie do 15 lipca 2022 r. do godz. 12.00”.
- Niekompletne oferty, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, w tym zawierające niewłaściwą treść oświadczeń, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
– wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Dodano do BIP dnia 04-07-2022 13:16:38