Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wisznice

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wisznice Rynek 35 21-580 Wisznice
Data ogłoszenia
2022-07-04
Termin składania dokumentów
2022-07-15
Wymagane wykształcenie

wyższe techniczne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania konieczne (niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
  2. Wykształcenie wyższe techniczne.
  3. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  4. Znajomość przepisów prawa z ustaw: o prawie zamówień publicznych, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego oraz akty wykonawcze tych ustaw
  5. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta, generatory wniosków pzp, aplikacyjnych i płatniczych, nowoczesnych środków łączności).
  6. Posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 )
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    a w szczególności:

 1/w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych proponowanie zastosowania odpowiedniego trybu postępowania, w zależności od charakteru i wartości zamówienia,

 2/opracowywanie ogłoszeń o przetargach i ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie BiP oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń w  siedzibie zamawiającego,

3/przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań
w sprawach zamówień publicznych, w tym opiniowanie wniosków, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,

4/udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych,

5/prowadzenie sprawozdawczości z postępowań w sprawach zamówień publicznych,

6/organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac komisji przetargowej,

7/sporządzanie ogłoszeń o wyborze oferty oraz ich wysyłanie do wszystkich wykonawców biorących udział w przetargu,

8/przestrzeganie terminów zwrotu wadium,

9/prowadzenie rejestru ogólnego zamówień publicznych,

 

  1. Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach o drogach publicznych
    w tym:

1/prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

2/ współpraca z referatem finansowym w zakresie terminowej realizacji rachunków i faktur,

3/utrzymanie /letnie zimowe/ dróg gminnych i mostów,

4/prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi budowy, modernizacji i utrzymaniem dróg lokalnych i gminnych, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego,

5/wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach lokalnych i gminnych,

6/współpraca z zarządcami dróg znajdujących się na terenie Gminy w zakresie utrzymania remontów, zimowego utrzymania i prawidłowego oznakowania będących w zarządzie innych zarządców,

7/kontrola i ocena stanu nawierzchni ulic i chodników, stanu oznakowania poziomego i pionowego oraz zapewnienie oznaczenia nazw ulic,

8/prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg na terenie Gminy,

9/dbanie i nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania. Remontów i modernizacji dróg,

10/współpraca z przewoźnikami w zakresie komunikacji samochodowej w tym wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych budowy i remontu zadaszeń przystankowych oraz utrzymanie ładu, czystości i porządku na przystankach.

  1. Realizowanie zadań wynikających z wyodrębnienia w budżecie Gminy środków stanowiących fundusz sołecki na podstawie ustawy o funduszu sołeckim:

1/z każdym rokiem dokonać rozeznania i oceny uchwał zebrań wiejskich
o przeznaczeniu środków finansowych na działania wynikające z zakresu zajmowanego stanowiska pracy,

2/dokonując zakupów lub wykonując usługę przestrzegać ustawy Prawo zamówień publicznych,  

3/zawierać umowy bądź składać zamówienia na zakup lub usługę zgodnie
z uchwałą,

4/potwierdzać merytorycznie o wydatkowaniu środków funduszu sołeckiego.    

  1. Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz wymierzanie kar za ich samowolne wycięcie a także wydawanie decyzji na wycinkę w pasie dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na wniosek właściwego zarządcy.
  1. Prowadzenie spraw związanych z uznaniem tworu przyrody ożywionej
    i nieożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad pomnikami przyrody.
  1. Wykonywać inne czynności zlecone przez Wójta Gminy lub Kierownika referatu.       

Znajomość zagadnień na stanowisku pracy ds. mienia gminnego i rolnictwa i w razie potrzeby zastępstwo w sprawach merytorycznych.

 

Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności
    i staż pracy (kursy, szkolenia, świadectwa pracy itp.),
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
    (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
  • oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy),
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  • kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa, prowadzonej przez Urząd Gminy Wisznice, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także
    o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie”
    .

 

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów winny być opatrzone na każdej stronie klauzulą o następującej treści: „Oświadczam,
że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem”
wraz z datą i podpisem.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy Wisznice. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach, umożliwiających poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, obsługa urządzeń biurowych. Bezpieczne warunki na stanowisku pracy. Stanowisko pracy związane jest z obsługą klientów zewnętrznych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wisznice w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Wisznice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa w terminie do 15 lipca 2022 r. do godz. 12.00”.                                                                                                                                                                 

Uwagi

- Niekompletne oferty, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, w tym zawierające niewłaściwą treść oświadczeń, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

 – wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Załączniki
  • pdf 1,38 MB pobrano: 50 razy
  • pdf 111 KB pobrano: 129 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jerzy Wej
    Dodano do BIP dnia 04-07-2022 13:16:38