Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wisznice

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wisznice Rynek 35 21-580 Wisznice
Data ogłoszenia
2021-04-26
Termin składania dokumentów
2021-05-10
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość przepisów prawa z ustaw: o prawie zamówień publicznych, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego oraz akty wykonawcze tych ustaw
  3. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta, generatory wniosków pzp, aplikacyjnych i płatniczych, nowoczesnych środków łączności).
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.)
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych a w szczególności:

 

l/w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych proponowanie zastosowania odpowiedniego trybu postępowania, w zależności od charakteru i wartości zamówienia,

2/opracowywanie ogłoszeń o przetargach i ich zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie BiP oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego,

3/przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań w sprawach zamówień publicznych, w tym opiniowanie wniosków, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, 4/udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych,

5/prowadzenie sprawozdawczości z postępowań w sprawach zamówień publicznych,

6/organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac komisji przetargowej, 7/sporządzanie ogłoszeń o wyborze oferty oraz ich wysyłanie do wszystkich wykonawców biorących udział w przetargu, 8/przestrzeganie terminów zwrotu wadium, 9/prowadzenie rejestru ogólnego zamówień publicznych,

  1. Wykonywanie zadań Gminy określonych w przepisach o drogach publicznych w tym:

l/prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

2/ współpraca z referatem finansowym w zakresie terminowej realizacji rachunków i faktur,

3/utrzymanie /letnie zimowe/ dróg gminnych i mostów, 4/prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami dotyczącymi budowy, modernizacji i utrzymaniem dróg lokalnych i gminnych, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego,

5/wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach lokalnych i gminnych,

6/współpraca z zarządcami dróg znajdujących się na terenie Gminy w zakresie utrzymania remontów, zimowego utrzymania i prawidłowego oznakowania będących w zarządzie innych zarządców,

7/kontrola i ocena stanu nawierzchni ulic i chodników, stanu oznakowania poziomego i pionowego oraz zapewnienie oznaczenia nazw ulic, 8/prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg na terenie Gminy, 9/dbanie i nadzór nad świadczeniem usług w zakresie budowy, bieżącego utrzymania. Remontów i modernizacji dróg,

10/współpraca z przewoźnikami w zakresie komunikacji samochodowej w tym wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych budowy i remontu zadaszeń przystankowych oraz utrzymanie ładu, czystości i porządku na przystankach.

  1. Realizowanie zadań wynikających z wyodrębnienia w budżecie Gminy środków stanowiących fundusz sołecki na podstawie ustawy o funduszu sołeckim:

 

l/z każdym rokiem dokonać rozeznania i oceny uchwał zebrań wiejskich

0 przeznaczeniu środków finansowych na działania wynikające z zakresu zajmowanego stanowiska pracy,

2/dokonując zakupów lub wykonując usługę przestrzegać ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/zawierać umowy bądź składać zamówienia na zakup lub usługę zgodnie z uchwałą,

4/potwierdzać merytorycznie o wydatkowaniu środków funduszu sołeckiego.

 

  1. Prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zezwoleń na wycinkę drzew

1 krzewów oraz wymierzanie kar za ich samowolne wycięcie a także wydawanie decyzji na wycinkę w pasie dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na wniosek właściwego zarządcy.

  1. Prowadzenie spraw związanych z uznaniem tworu przyrody ożywionej

i nieożywionej za pomnik przyrody oraz sprawowanie opieki nad pomnikami przyrody.

  1. Wykonywać inne czynności zlecone przez Wójta Gminy lub Kierownika referatu.

Znajomość zagadnień na stanowisku pracy ds. mienia gminnego i rolnictwa i w razie potrzeby zastępstwo w sprawach merytorycznych.

Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów    (dyplomów,    świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych     dokumentów     potwierdzających umiejętności i staż pracy (kursy, szkolenia, świadectwa pracy itp.),

 

  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.)
  • oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy),
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  • kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  • Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa, prowadzonej przez Urząd Gminy Wisznice, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282ze zm). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie".

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów winny być opatrzone na każdej stronie klauzulą o następującej treści: „Oświadczam, że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem" wraz z datą i podpisem.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy Wisznice. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach, umożliwiających poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, obsługa urządzeń biurowych. Bezpieczne warunki na stanowisku pracy. Stanowisko pracy związane jest z obsługą klientów zewnętrznych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wisznice w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Wisznice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. zamówień publicznych i drogownictwa w terminie do 10 maja 2021 r. do godz. 12.00".

Uwagi
  • Niekompletne oferty, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, w tym zawierające niewłaściwą treść oświadczeń, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
  • wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy
  • doc pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 21 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jerzy Wej
    Dodano do BIP dnia 26-04-2021 15:03:24