Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Urząd Stanu Cywilnego
Adres komórki
ul. Rynek 35 21-580 Wisznice
Telefon
(83) 378 20 11
Fax
(83) 378 20 39
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i spraw wojskowych
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Pokój 107
Obowiązki:
- Prowadzenie spraw w zakresie wynikającym z przepisów o ewidencji ludności i dowodów osobistych:
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość
- prowadzenie ewidencji ludności
- wydawanie decyzji administracyjnych w sparwie zameldowania lub wymeldowania
- Zakładanie i prowadzenie kart osobowych mieszkańców i ich aktualizacja oraz sprawy związane z systemem PESEL
- Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendach
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców
- Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
- Prowadzenie spraw z zakresu Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie rejestracji przedpoborowych
- Prowadzenie kancelarii tajnej
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu Urzędu Stanu Cywilnego
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Pokój 106
Obowiązki:
- Kierowanie pracą referatu i w tym zakresie:
- planowanie i organizacja pracy referatu
- dokonywanie propozycji podziału czynności między pracownikami
- nadzór nad terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw objętych zakresem kierowanej komórki
- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych dotyczących realizacji zadań referatu stanowiący materiał cząstkowy do opracowania budżetu Gminy
- przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady Gminy, organu wykonawczego Gminy i Wójta oraz innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, jej komisji stałych i doraźnych zgodnie z zakresem posiadanych kompetencji
- przygotowywanie sprawozdań, analiz, ocen i bieżących informacji o realizacji zadań wykonywanych przez kierowaną komórkę wmaganych przez przepisy prawa lub na polecenie Wójta Gminy
- Prowadzenie spraw wynikających z Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego oraz ustawy - Prawo o Aktach Stanu Cywilnego
- Prowadzenie spraw wynikających z Przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i w tym zakresie między innymi:
- przyjmowanie oświadczeń o ustanowieniu pełnomocników w sprawach o ustalenie ojcostwa i o roszczenia alimentacyjne
- powiadamianie sądu opiekuńczego o zdarzeniu uzasadniającym wszczęcie postępowania z urzędu
- przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi
- wywieszania w swoim lokalu ogłoszenia o ustanowieniu kuratora lub strony, której miejsce pobytu jest nieznane
- składanie na wezwanie sądu urzędowo poświadczonych dokumentów w celu odtworzenia akt sądowych
- Wydawanie zezwoleń na zbiórki przeprowadzane na obszarze gminy lub jej części oraz na obszarze województwa lub jego części zgodnie z ustawą o zbiórkach publicznych
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej
- Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku obrony
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Wej Jerzy
Data wytworzenia informacji:
2011-01-18
Osoba wprowadzająca informację:
Wej Jerzy
Dodano do BIP dnia:
2016-02-14